Понеділок, 25.11.2024, 13:52
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Головна » ТіОБВ

ХІ ОПОРЯДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ

XI.1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Опоряджувальні роботи — це комплекс будівельних процесів, які виконують на завершальному етапі будівництва (реконструкції) бу­динків чи споруд для надання їм певного архітектурно-естетичного вигляду, захисту їх від руйнівної дії атмосферних впливів та агресив­ного середовища, враховуючи вимоги санітарії та гігієни.

До цього комплексу процесів входять: склярські, штукатурні, ма­лярні, шпалерні, облицювальні роботи, а також роботи з улаштування підлог.

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 770 | Додав: Gryzley | Дата: 21.10.2015 | Коментарі (0)

Х.5. УЛАШТУВАННЯ ПРОТИКОРОЗІЙНИХ ПОКРИТТІВ

Для захисту металевих та залізобетонних конструкцій від корозії найчастіше використовують такі методи:

  • покриття поверхонь хімічно стійкими фарбами та лаками, бітуміноз­ними матеріалами, флюатами;
  • гумування поверхні листами сирої гуми;
  • нанесення на поверхню порошкоподібних термопластичних матері­алів;
  • гідрофобізація поверхні силіційорганічними рідинами; металізація поверхні.

Нанесення хімічно стійких фарбу лаків, бітумінозних матеріалів та флюатів виконують такими самими методами, як і в малярних роботах, застосовуючи такі самі механізми та інструменти. У заводських умовах краще всього використовувати метод електростатики

... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 976 | Додав: Gryzley | Дата: 06.10.2015 | Коментарі (0)

Х.4. УЛАШТУВАННЯ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЇ

Збірно-блокову теплоізоляцію виконують з виробів заводсько­го виготовлення (блоки, шкаралупи, плити, цегла). Кладуть ці вироби на холодні або гарячі поверхні насухо або по мастичних підмазках з азбестозуриту, мастик або розчинів, коефіцієнт теплопровідності яких близький до коефіцієнта самої ізоляції. Плити (блоки) укладають зни­зу вгору горизонтальними смугами, першу смугу кладуть на спеціальну опорну поличку (рис. Х.19). Для пропускання кріпильних штирів у плитах роблять отвори: кріпильні штирі з'єднують з дротяними стру­нами і стяжками.

Після встановлення всіх плит і оформлення швів поверхню тепло­ізоляції штукатурять по металевій сітці.

Теплоізоляційні конструкції повної заводської готовності (рис. Х.20) використовують для теплоізоляції трубопроводів.

... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2039 | Додав: Gryzley | Дата: 06.10.2015 | Коментарі (0)

Х.З. УЛАШТУВАННЯ ГІДРОІЗОЛЯЦІЙНИХ ПОКРИТТІВ

Технологія влаштування гідроізоляції залежить насамперед від виду поверхні, яку захищають від води, а також від виду використовуваних гідроізоляційних матеріалів.

Усі операції з улаштування гідроізоляції поділяють на три основні групи: підготовку поверхні, яку ізолюють, приготування ізоляційних матеріалів і влаштування гідроізоляції.

До нанесення гідроізоляційних покриттів треба поставити анкери, витяжки, труби, ліквідувати нерівності, гострі кути на поверхні, надав­ши їм овальної форми. Іноді поверхні з цегли та каменю вирівнюють штукатуркою, яку слід теж зробити елементом гідрозахисту (з гідро­фобними добавками). Після вирівнювання поверхонь їх очищають від пилу та сміття.

Фарбувальну гідроізоляцію у вигляді бітумних гарячих та хо ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2289 | Додав: Gryzley | Дата: 06.10.2015 | Коментарі (0)

Х.2. УЛАШТУВАННЯ ПОКРІВЕЛЬ

Покрівлі з рулонних матеріалів. Традиційна рулонна покрівля конструктивно є гнучким водоізоляційним килимом з кількох шарів рулонних покрівельних матеріалів, з'єднаних між собою та основою клеїльними мастиками. Основні рулонні покрівельні матеріали — це руберойд, склоруберойд, наплавлений руберойд, толь, пергамін.

Кількість шарів у рулонних покрівлях залежить від типу будівлі чи споруди, виду гідроізоляційного матеріалу та похилу даху і може бути від одного (тимчасові будівлі і споруди) до п'яти.

Марку мастики для влаштування рулонних покрівель визначають залежно від району будівництва, виду та похилу покрівлі. Товщина шару мастики не повинна перевищувати 2 мм.

Захисний шар на рулонних покрівлях улаштовують з гравію крупні-стю 10...20 мм. Допускається ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 4315 | Додав: Gryzley | Дата: 06.10.2015 | Коментарі (0)

X УЛАШТУВАННЯ ЗАХИСНИХ ПОКРИТТІВ

Х.1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

У процесі експлуатації будівлі та споруди руйнуються під впливом атмосферних чинників та агресивного середовища. Для зменшення цього впливу, підвищення експлуатаційних якостей будівлі та споруди захи­щають спеціальними покриттями.

У будівництві захисними покриттями є покрівлі, гідро-, теплоізоляція і протикорозійні покриття.

Покрівля — це верхнє водоізоляційне покриття, яке захищає будівлі та споруди від проникнення атмосферних опадів. Покрівля має бути морозо- та термостійкою, міцною настільки, щоб витримувати наванта­ження від снігу та вітру, а інколи і технологічне навантаження.

Роботи з улаштування покрівель називаються покрівельними. Тех­нологія покрівельних робіт визначається ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 1208 | Додав: Gryzley | Дата: 06.10.2015 | Коментарі (0)

III.4. КОМПЛЕКСНА МЕХАНІЗАЦІЯ ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ

Транспортування будівельних вантажів завжди охоплює трудомісткі процеси завантаження і розвантаження транспортних засобів. Для зменшення витрат праці та собівартості вантажно-розвантажувальних робіт застосовують комплексно-механізовані методи виконання їх. Там де це можливо, слід використовувати транспортування вантажів 6е додаткового перевантаження.

Під комплексною механізацією вантажно-розвантажувальні робіт розуміють таку, при якій усі основні процеси та операції завантаження і розвантаження транспортних засобів виконуються комплексе взаємозв'язаних за продуктивністю та технічними параметрами машин

Механізація завантаження і розвантаження транспортних засобів будівництві переважно здійснюється за допомогою самохідних крані різних типів. Практика використання к ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2056 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

ІІІ.3. ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ

Усі перевезення будівельних вантажів можна класифікувати за галузевою ознакою — на перевезення, пов'язані з обслуго­вуванням підприємств будівельної індустрії, та на перевезення, пов'я­зані із забезпеченням матеріалами і конструкціями будівельних май­данчиків; за взаємозв'язками з основним вироб­ництвом — на зовнішні і внутрішні; за призначенням — на загальні і технологічні.

Зовнішнім транспортом будівельні вантажі доставляють на будівель­ний майданчик, а подальше переміщення їх виконують внутрішньобудівельним транспортом. Зовнішні перевезення здійснюють залізничним, автомобільним, водним та повітряним транспортом.

Внутрішньобудівельний транспорт використовують у межах будівель­ного майданчика для доставлян ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 4399 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (1)

ІІІ.2. КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ

У процесі доставки дрібноштучних вантажів, при вантажно-розванта­жувальних та складських роботах з ними для запобігання втрат цінних будівельних матеріалів і виробів та підвищення продуктивності праці на цих процесах упроваджують пакетні і контейнерні перевезення. При цьому вантажні одиниці укрупнюються в транспортні пакети або кон­тейнери, завдяки чому всі процеси транспортування, вантажно-розван­тажувальні та складські роботи можна механізувати.

Контейнер — це інвентарний багатооборотний пристрій або об'ємна місткість, яка дає змогу транспортувати багажі без допоміжної тари та забезпечує механізовану вантажну переробку (рис. III. 1, а-д). За конст­руктивними особливостями контейнери можуть бути розбірними і не-розбірними, складними, відкритого або закритого типу, за способом роз­вантажен ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2260 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

ІІІ ТРАНСПОРТНІ РОБОТИ

III. 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

У будівництві транспортні роботи займають важливе місце. Так, для спорудження 1 м3 будівлі потрібно 150-400 кг вантажів, у зв'язку з чим на транспортування та вантажно-розвантажувальні роботи припадає до 25 % вартості та понад 40 % трудових витрат на спорудження об'єкта.

Технічні засоби будівельного транспорту розрізняють за відстанню та характером дії, видом шляху і тяги, напрямком руху, спеціалізацією, суміщенням транспортних та технологічних функцій.

За відстанню дії транспортні засоби поділяють на два види: будівельні і загального призначення. Транспортні засоби, що експлуа­туються на будівельних майданчиках, називають будівельними. Це — баштові крани, навантажувачі, конвеєри. Автомобілі, залізничні вагони, самохідні крани мають необмежений радіус дії і можуть використову­ватись як будівельні та в інших галузях господарства.

За характером дії транспор ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 1374 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 »