Мову С розробив Деніс Рітчі у 1972 році для програмування в операційній системі Linux
Мова С++ - послідовник мови С, що містить обєктно-орієнтоване програмування.
Алфавіт
великі та малі літери латинської абетки;
• арабські цифри;
• пробільні символи : пробіл, символи табуляції, символ переходу на наступний рядок тощо;
• спеціальні символи , . ; : ? ‘ ” ! | / \ ~ ( ) [ ] { } < > # % ^ & - + * =
Програма мовою С складається з синтаксичних конструкцій які називаються команди (оператори, вказівки).
Команди будуються з лексем.
Лексема – неподільний елемент мови (слово, число, символи операцій).
Ідентифікатор – це назва (ім’я), яку користувач надає об’єктам, наприклад змінним, сталим, функціям.
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
1449
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
14.01.2014
|
|
«Разработка интерфейса
программы»
Задание. Разработать интерфейс
программы «Стандартный калькулятор»
Необходимые объекты:
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
785
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
22.11.2013
|
|
Цель работы - создать программу, выполняющую следующие действия: 1.
По щелчку мышью на кнопке кнопка либо останавливается, либо двигается.
Рис. 21.
2. Для выхода из программы необходимо щелкнуть мышью на закрывающей кнопке в строке заголовка.
Описание плана разработки программы
1. Открыть новый проект.
2. Разместить на форме экземпляры компонентов: кнопку Button, таймер
Timer. Кнопка включает и выключает таймер, а таймер двигает кнопку.
3. Выполнить следующие действия:
Таблица 5.
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
560
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
27.09.2013
|
|
Цель работы - создать программу, выполняющую следующие действия:
1. После запуска программы в окне изображается светофор с тремя
лампочками, способными реагировать на наведение указателя мыши.
2. Когда указатель мыши наведен на лампочку, она меняет свой цвет.
Рис. 34.
3. Для выхода из программы необходимо щелкнуть мышью на закрывающей кнопке в строке заголовка.
Описание плана разработки программы
1. Открыть новый проект.
2. Разместить на форме экземпляры компонентов: фигура Shape.
<
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
782
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
27.09.2013
|
|
Загальна характеристика візуальних компонент Компоненти є візуальні та невізуальні. Невізуальні
компоненти характеризуються тим, що при роботі програми їх не видно.
Візуальні компоненти називаються елементами керування. Усі компоненти
Delphi є нащадками класу TComponent. Велику кількість класів
містить бібліотека візуальних компонент (Visual Component Library, VCL).
Для усіх компонент в бібліотеці візуальних компонент VCL базовим є клас
TControl. В цілому візуальні компоненти можна розділити на дві великих
групи: віконні та невіконні елементи керування. Для віконних елементів керування
базовим класом є TWinControl – прямий нащадок класу TControl. Віконний
елемент керування представляє собою спеціалізовані засоби Windows, які
призначені для створення вікон та обробки повідомлень Windows. Віконні
елементи керування містять дескриптор (визначник) вікна (window handle).
Дескриптором вікна в операційній системі Windows називається 32-бітна
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
3946
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
24.09.2013
|
|
Засобами системи Delphi можливо створювати додатки Windows практично необмеженої складності, що використовується графічні інтерфейси. Про те для тих, хто розпочинає знайомство з Delphi, є можливість створення простих програм у стані MS – DOS (як навчальні програми). Це так звані консольні додатки.
Для створення консольного додатку необхідно виконати:
File → New → Other → Console Application
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
2164
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
17.09.2013
|
|
Delphi – інтегроване середовище розробки
(IDE – Integrated Development Environment), яке використовується для
створення й підтримки додатків, які можуть працювати під будь-якою 32
розрядною операційною системою типу Windows. За допомогою Delphi учень має можливість
створювати будь-які програми за допомогою візуального конструювання, тобто при розробці видно оформлення своєї майбутнйої програми, і видно результати своєї роботи ще до
запуску самої програми.
Delphi має графічний віконний інтерфейс стилю Windows, подібний до інших візуальних середовищ програмування, наприклад Visual
Basic та С++. Програмний код програми на Delphi заприсується мовою
Object Pascal (об’єктний Паскаль), що практично не відрізняється від конструкцій Turbo Pascal.
Технологія роботи у середовищі Delphi базується на ідеї
об’єктно-орієнтованого та візуального програмування. Основою
об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) є ідея об’єднання в
одній стру
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
1636
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
10.09.2013
|
|
Мета роботи - створити програму, що виконує дії звичайного калькулятора. План розробки програми 1. Відкрити новий проект. 2. Размістити на формі компоненти: Label, Edit, Button. Ри
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
610
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
02.08.2013
|
|
Мета роботи - створити програму для перегляду малюнківПісля запуску програми у вікні відображається малюнок Рис. 1. 2. По кліку мишкою по малюнку відображається меню.
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
589
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
02.08.2013
|
|
Для виконання обчислень і перетворень, що часто зустрічаються, мова Delphi надає програмісту ряд стандартних функцій.
Значення функції пов'язано з її ім'ям. Тому функцію можна
використовувати як операнд виразу, наприклад в інструкції присвоєння.
Так, щоб обчислити квадратний корінь, достатньо записати a:=Sqrt(n), де Sqrt — функція обчислення квадратного кореня, n — змінна, яка містить число, квадратний корінь якого треба обчислити.
Функція характеризується типом значення і типом параметрів. Тип
змінної, якій привласнюється значення функції, повинен відповідати типу
функції. Так само тип фактичного параметра функції, тобто параметра,
який указується при зверненні до функції, повинен відповідати типу
формального параметра. Якщо це не так, компілятор виводить повідомлення
про помилку.
...
Читати далі »
Категорія:
АМтП
|
Переглядів:
934
|
Додав:
Gryzley
|
Дата:
31.07.2013
|
| |