Понеділок, 25.11.2024, 10:39
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Головна » Комп'ютерна графіка
Розглядати редагування полігональної сітки ми будемо на прикладі створення каміна. Запускайте 3d max і створіть звичайний бокс:

обычный бокс

Тепер клацніть по ньому правою клавішею миші, в списку виберете Convert To → Convert to Editable Mesh:

... Читати далі »

Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 1356 | Додав: Gryzley | Дата: 10.10.2013 | Коментарі (0)

Сьогодні ми продовжимо вивчення інструменту Loft, розглянемо деякі особливості застосування цього інструменту, а також повторимо і розглянемо докладніше те, що було розказано на минулому уроці. Ще познайомимося з таким інструментами як Boolean і FDD 2x2x2. Ну ... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 522 | Додав: Gryzley | Дата: 03.10.2013 | Коментарі (0)

На цьому уроці ми познайомимося з новим способом створення об'єктів - з так званими тілами обертання, почнемо знайомство зі стеком модифікаторів об'єктів і новим видом об'єктів - сплайнами.

Отже, що таке тіла обертання? Якщо вірити вікіпедії, то Тіла обертання - ... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 1026 | Додав: Gryzley | Дата: 03.10.2013 | Коментарі (0)

Вообще сплайн - это линия (кривая, ломанная) какая угодно. Сами по себе сплайны не отображаются при рендере, а служат вспомогательными средствами. Создать сплайн вы можете перейдя во вкладку Create - Shapes - Splines.

create spline

Вот основные формы сплайнов, которыми я обычно пользуюсь:

3d max viewport

Когда вы создаете любой тип сплайнов, то после изменения параметров, для дальнейшего редактирования, вам необходимо нажать на него правой кнопкой и выбрать Convert To - Convert To Editiable Spline, или применить модификатор Edit Spline из списка модификаторов.

Все сплайны состоят из точек (vertex) и сегментов (segment):

... Читати далі »

Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 704 | Додав: Gryzley | Дата: 27.09.2013 | Коментарі (0)

Моделирование из примитивов

... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 676 | Додав: Gryzley | Дата: 25.09.2013 | Коментарі (1)

За допомогою панелей інструментів у програмі 3ds Max 9 можна швидко виконати одну з команд, доступних так само і в головному меню програми. Використання команд панелей інструментів у кілька разів зменшує час, необхідний на створення сцени.

Активний інструмент або включена < ... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 707 | Додав: Gryzley | Дата: 24.09.2013 | Коментарі (0)

Типы объектов



Объекты в 3ds max 7 можно разделить на несколько категорий:

  •  Geometry (Геометрия);
  •  Shapes (Формы);
  •  Lights (Источники света);
  •  Cameras (Камеры);
  •  Helpers (Вспомогательные объекты);
  •  Space Warps (Объемные деформации);
  •  Systems (Дополнительные инструменты).


Первая группа объектов, с которой обычно знакомятся начинающие разработчики 3D-анимации — это Geometry (Геометрия). Объекты этой группы представляют собой простейшие трехмерные геометрические фигуры: ... Читати далі »

Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 2032 | Додав: Gryzley | Дата: 18.09.2013 | Коментарі (0)

Меню, що розкриваються у верхній частині вікна програми забезпечують доступ до всіх основних можливостей програми і є оптимальним вибором для початківців користувачів. Головне меню складається з наступних пунктів: File (Файл), Edit (Правка), Tools (Інструменти), Group (Угрупування), Views (Вигляд), Create ( ... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 992 | Додав: Gryzley | Дата: 10.09.2013 | Коментарі (0)

GIMP шари являють собою забраження або їх складові. Це нагадує аплікацію - коли на картонну основу наклеєно квітку з листочками

Картонна основа - це основний шар. Кожна квіточка і листочок - це теж окремі шари. 

... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 643 | Додав: Gryzley | Дата: 18.04.2013 | Коментарі (0)

Кадрована фотографія

Как обрезать фото в ГИМП

Обрізання фтографій в будь-якому графічному редакторі називають кадрування. Розглянемо послідовність виконання операцій при виконанні обрізки фотографій: ... Читати далі »
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 1177 | Додав: Gryzley | Дата: 18.04.2013 | Коментарі (0)

« 1 2 3 »