П`ятниця, 29.11.2024, 02:11
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Головна » 2013 » Вересень » 24 » Основні інструменти 3DS Max 2009
13:34
Основні інструменти 3DS Max 2009
За допомогою панелей інструментів у програмі 3ds Max 9 можна швидко виконати одну з команд, доступних так само і в головному меню програми. Використання команд панелей інструментів у кілька разів зменшує час, необхідний на створення сцени.

Активний інструмент або включена опція мають помаранчевий фон.

Якщо команда меню має маленьку стрілку в правому нижньому кутку, то можна вибрати одну з команд в списку, якщо утримати ліву кнопку натиснутою.

Якщо ви не бачите всі команди меню на екрані, то ви можете виконати прокручування панелі інструментів. Робиться це так: підведіть покажчик миші на панель інструментів так, щоб він не потрапляв на кнопки, тоді покажчик миші прийме вигляд руки. Після цього натиснувши та утримуючи ліву кнопку миші ви можете виконати прокручування вліво-вправо.

Клацання правою кнопкою миші викликає вікно налаштування додаткових параметрів.

Головна панель інструментів.

Головна панель інструментів складається з наступних команд:

 - Скасувати останню дію.
 - Знову виконати дію, яка була скасована.
 - Встановити зв'язок між об'єктами сцени.
 - Розірвати зв'язок між об'єктами сцени.
 - Зв'язати об'єкт з джерелом об'ємної деформації (наприклад хвилі)
 - Виділення об'єктів. Виділення можна зробити декількома способами. Щоб виділити один об'єкт, досить клацнути лівою кнопкою миші на поверхні потрібного об'єкта. Щоб виділити кілька об'єктів ви можете створити область виділення утримуючи ліву кнопку миші натиснутою. Так само ви можете утримувати клавішу "Ctrl" і послідовно вибирати потрібні об'єкти, повторний вибір об'єкта скасує його виділення.
 - Виділення об'єктів по імені.
 - Прямокутна область виділення.  - Кругла область виділення - Довільна форма виділення.  - виділення ласо - Виділення пензлем.
 - Встановлює спосіб виділення об'єкта: обведенням або перетином. При неактивній опції виділяються всі об'єкти частково або повністю потрапили у виділену область. Якщо включити цей перемикач, то виділятися будуть тільки ті об'єкти, всі вузли яких потрапляють у виділену область.
 - Виділення та переміщення об'єкта.
 - Поворот і виділення об'єкта.
 - Виділити і рівномірно масштабувати.  - Виділити і нерівномірно масштабувати.  - Виділити і стиснути (при цьому площа об'єкта залишається постійною).
 - Використовувати опорні точки об'єктів як центр перетворення масштабу і повороту.  - Використовувати центр виділення.  - Використовувати початок координат.
 - Виділити об'єкт і керувати його параметрами за допомогою маніпуляторів.
 - Двовимірна прив'язка.  - Напівоб'ємні прив'язка.  - Тривимірна прив'язка.
 - Включення режиму обмеження повороту з заданим кроком.
 - Включення режиму фіксованого прирощення значення.
 - Управління режимом прирощення у всіх лічильниках.
 - Створення та управління іменованими виділеннями.
 - Дзеркальна копія виділеного об'єкта.
 - вирівнювання - швидке вирівнювання - вирівнювання нормалі - Помістити відблиск - вирівняти камеру - Вирівняти по проекції.
 - Управління шарами.
 - Редактор функціональних кривих.
 - Редактор структури.
 - Редактор матеріалів.
 - Налаштування візуалізації.
 - Швидка візуалізація.  - Швидка візуалізація в тонованому вигляді.
Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 709 | Додав: Gryzley | Теги: Основні інструменти 3DS Max 2009 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: