Понеділок, 25.11.2024, 10:55
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Головна » 2013 » Вересень » 18

Типы объектов



Объекты в 3ds max 7 можно разделить на несколько категорий:

  •  Geometry (Геометрия);
  •  Shapes (Формы);
  •  Lights (Источники света);
  •  Cameras (Камеры);
  •  Helpers (Вспомогательные объекты);
  •  Space Warps (Объемные деформации);
  •  Systems (Дополнительные инструменты).


Первая группа объектов, с которой обычно знакомятся начинающие разработчики 3D-анимации — это Geometry (Геометрия). Объекты этой группы представляют собой простейшие трехмерные геометрические фигуры: ... Читати далі »

Категорія: Комп'ютерна графіка | Переглядів: 2032 | Додав: Gryzley | Дата: 18.09.2013 | Коментарі (0)