Архітектура ПК
[1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
|
СПЗ
[12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
|
Комп'ютерна графіка [25] |
КСМ
[28]
Комп'ютерні системи та мережі
|
ІСІТО
[1]
Інформаційні системи і технології обліку
|
Бухгалтерський облік [0] |
АМтП
[10]
Алгоритмічні мови та програмування
|
Копирайт рерайт [1] |
СУБД
[18]
Системи управління базами даних
|
ОКТ практикум
[2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
|
Інформатика (практ)
[1]
інформатика практикум, практичні заняття
|
ТіОБВ
[61]
Технологія і організація будівельного виробництва
|
ОСАПр
[6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
|
ТіОБВ (заочники) [1] |
13:10 Мова програмування Delphi |
Delphi – інтегроване середовище розробки
(IDE – Integrated Development Environment), яке використовується для
створення й підтримки додатків, які можуть працювати під будь-якою 32
розрядною операційною системою типу Windows. За допомогою Delphi учень має можливість
створювати будь-які програми за допомогою візуального конструювання, тобто при розробці видно оформлення своєї майбутнйої програми, і видно результати своєї роботи ще до
запуску самої програми. Delphi має графічний віконний інтерфейс стилю Windows, подібний до інших візуальних середовищ програмування, наприклад Visual
Basic та С++. Програмний код програми на Delphi заприсується мовою
Object Pascal (об’єктний Паскаль), що практично не відрізняється від конструкцій Turbo Pascal. Технологія роботи у середовищі Delphi базується на ідеї об’єктно-орієнтованого та візуального програмування. Основою об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) є ідея об’єднання в одній структурі даних і дій, які виконуються над цими даними. В Object Pascal існують спеціальні типи, які містять поля, методи і властивості. Такий тип називається класом. Клас містить в собі дані та дії над ними. Змінною для певного класу є об’єкт. Прикладом об’єктів є елементи керування у вікні: кнопки, списки, текстові поля тощо. Структурною одиницею в Delphi є візуальний об’єкт із заданим набором властивостей і методів, який називається компонентом. Компоненти також мають певні властивості. Властивості набувають значення з певного набору значень, які надаються користувачу. Користувач розв’язуючи завдання вибирає потрібні компоненти і надає їх властивостям потрібних значень. Для опрацювання даних, складаються підпрограми-процедури. Такі процедури називаються методом об’єктів. Отже, суть візуального програмування полягає в конструюванні розв’язку поставленої задачі методом розміщення компонентів на формі, наданні необхідних значень їхнім властивостям і в застосуванні чи створенні методів, потрібних для розв’язування задачі. Написання додатку розділяється на дві частини:
|
|
Всього коментарів: 0 | |