Понеділок, 25.11.2024, 12:59
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Головна » 2015 » Жовтень » 05

III.4. КОМПЛЕКСНА МЕХАНІЗАЦІЯ ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ

Транспортування будівельних вантажів завжди охоплює трудомісткі процеси завантаження і розвантаження транспортних засобів. Для зменшення витрат праці та собівартості вантажно-розвантажувальних робіт застосовують комплексно-механізовані методи виконання їх. Там де це можливо, слід використовувати транспортування вантажів 6е додаткового перевантаження.

Під комплексною механізацією вантажно-розвантажувальні робіт розуміють таку, при якій усі основні процеси та операції завантаження і розвантаження транспортних засобів виконуються комплексе взаємозв'язаних за продуктивністю та технічними параметрами машин

Механізація завантаження і розвантаження транспортних засобів будівництві переважно здійснюється за допомогою самохідних крані різних типів. Практика використання к ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2056 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

ІІІ.3. ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ

Усі перевезення будівельних вантажів можна класифікувати за галузевою ознакою — на перевезення, пов'язані з обслуго­вуванням підприємств будівельної індустрії, та на перевезення, пов'я­зані із забезпеченням матеріалами і конструкціями будівельних май­данчиків; за взаємозв'язками з основним вироб­ництвом — на зовнішні і внутрішні; за призначенням — на загальні і технологічні.

Зовнішнім транспортом будівельні вантажі доставляють на будівель­ний майданчик, а подальше переміщення їх виконують внутрішньобудівельним транспортом. Зовнішні перевезення здійснюють залізничним, автомобільним, водним та повітряним транспортом.

Внутрішньобудівельний транспорт використовують у межах будівель­ного майданчика для доставлян ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 4399 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (1)

ІІІ.2. КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ

У процесі доставки дрібноштучних вантажів, при вантажно-розванта­жувальних та складських роботах з ними для запобігання втрат цінних будівельних матеріалів і виробів та підвищення продуктивності праці на цих процесах упроваджують пакетні і контейнерні перевезення. При цьому вантажні одиниці укрупнюються в транспортні пакети або кон­тейнери, завдяки чому всі процеси транспортування, вантажно-розван­тажувальні та складські роботи можна механізувати.

Контейнер — це інвентарний багатооборотний пристрій або об'ємна місткість, яка дає змогу транспортувати багажі без допоміжної тари та забезпечує механізовану вантажну переробку (рис. III. 1, а-д). За конст­руктивними особливостями контейнери можуть бути розбірними і не-розбірними, складними, відкритого або закритого типу, за способом роз­вантажен ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2260 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

ІІІ ТРАНСПОРТНІ РОБОТИ

III. 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

У будівництві транспортні роботи займають важливе місце. Так, для спорудження 1 м3 будівлі потрібно 150-400 кг вантажів, у зв'язку з чим на транспортування та вантажно-розвантажувальні роботи припадає до 25 % вартості та понад 40 % трудових витрат на спорудження об'єкта.

Технічні засоби будівельного транспорту розрізняють за відстанню та характером дії, видом шляху і тяги, напрямком руху, спеціалізацією, суміщенням транспортних та технологічних функцій.

За відстанню дії транспортні засоби поділяють на два види: будівельні і загального призначення. Транспортні засоби, що експлуа­туються на будівельних майданчиках, називають будівельними. Це — баштові крани, навантажувачі, конвеєри. Автомобілі, залізничні вагони, самохідні крани мають необмежений радіус дії і можуть використову­ватись як будівельні та в інших галузях господарства.

За характером дії транспор ... Читати далі »

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 1374 | Додав: Gryzley | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)