Архітектура ПК
[1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
|
СПЗ
[12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
|
Комп'ютерна графіка [25] |
КСМ
[28]
Комп'ютерні системи та мережі
|
ІСІТО
[1]
Інформаційні системи і технології обліку
|
Бухгалтерський облік [0] |
АМтП
[10]
Алгоритмічні мови та програмування
|
Копирайт рерайт [1] |
СУБД
[18]
Системи управління базами даних
|
ОКТ практикум
[2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
|
Інформатика (практ)
[1]
інформатика практикум, практичні заняття
|
ТіОБВ
[61]
Технологія і організація будівельного виробництва
|
ОСАПр
[6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
|
ТіОБВ (заочники) [1] |
21:59 КОМПЛЕКСНА МЕХАНІЗАЦІЯ ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ |
III.4. КОМПЛЕКСНА МЕХАНІЗАЦІЯ ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ Транспортування будівельних вантажів завжди охоплює трудомісткі процеси завантаження і розвантаження транспортних засобів. Для зменшення витрат праці та собівартості вантажно-розвантажувальних робіт застосовують комплексно-механізовані методи виконання їх. Там де це можливо, слід використовувати транспортування вантажів 6е додаткового перевантаження. Під комплексною механізацією вантажно-розвантажувальні робіт розуміють таку, при якій усі основні процеси та операції завантаження і розвантаження транспортних засобів виконуються комплексе взаємозв'язаних за продуктивністю та технічними параметрами машин Механізація завантаження і розвантаження транспортних засобів будівництві переважно здійснюється за допомогою самохідних крані різних типів. Практика використання кранів на вантажно-розвантажу вальних роботах показує, що значні витрати часу припадають на опера ції по зачепленню та відчепленню вантажів. Тому велике значення підвищенні продуктивності праці кранів має застосування автоматич них або напівавтоматичних захоплюючих пристосувань та контейнерів Для роботи зі штучними і сипкими вантажами значного поширення набули навантажувачі. Це пояснюється їх універсальністю і високо мобільністю. Завдяки цьому будівельні навантажувачі можна ефектив но використовувати на малооб'ємному розосередженому будівництві, також на підіймально-транспортних роботах у межах будівельного майданчика (перенесення і подача пакетів, стінових матеріалів, баддей і бункерів з бетоном тощо). У разі завантаження сипких, кускових і дрібноштучних вантажів застосовують також стрічкові конвеєри. Конвеєри можуть переміщувати вантажі на висоту до 5 м під кутом 22°. їх можна перевозити в частково розібраному вигляді на причепі до автомашини. Для вивантаження пилоподібних і сипких матеріалів з критих залізних вагонів застосовують механічні лопати і пневматичні розвантажувачі напірної дії. Вибір найраціональніших схем і способів механізації вантажних і розвантажувальних робіт ґрунтується на порівняльних техніко-економічних розрахунках варіантів. Основними показниками оцінки варіантів є: вартість та трудомісткість механізованої переробки вантажів; одноразові витрати; простої транспортних засобів під час вантажно-розвантажувальних операцій.
|
|
Всього коментарів: 0 | |