Понеділок, 25.11.2024, 10:30
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Головна » 2015 » Жовтень » 5 » ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ
21:58
ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ

ІІІ.3. ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ

Усі перевезення будівельних вантажів можна класифікувати за галузевою ознакою — на перевезення, пов'язані з обслуго­вуванням підприємств будівельної індустрії, та на перевезення, пов'я­зані із забезпеченням матеріалами і конструкціями будівельних май­данчиків; за взаємозв'язками з основним вироб­ництвом — на зовнішні і внутрішні; за призначенням — на загальні і технологічні.

Зовнішнім транспортом будівельні вантажі доставляють на будівель­ний майданчик, а подальше переміщення їх виконують внутрішньобудівельним транспортом. Зовнішні перевезення здійснюють залізничним, автомобільним, водним та повітряним транспортом.

Внутрішньобудівельний транспорт використовують у межах будівель­ного майданчика для доставляння матеріалів, напівфабрикатів та конструкцій безпосередньо на робоче місце. За функціональ­ним призначенням ці транспортні засоби поділяють на го­ризонтальні та вертикальні.

Горизонтальні засоби транспортування застосовують для переміщення вантажів по території будівельного майданчика. До них належать авто­мобілі різного призначення, автопоїзди, залізничні вагони та платформи, стрічкові конвеєри, трубопроводи. За допомогою вертикальних засобів матеріали та деталі подають безпосередньо на робочі місця; до них належать різноманітні крани, промислові ліфти, бетононасоси, лебідки тощо.

Вибір виду транспорту залежить від відстані, обсягу перевезень, наявності шляхів, виду вантажів, розташування баз відправлення, собівартості перевезення 1 т вантажів. При визначенні найбільш раціонального виду транспорту та при виборі транспортних засобів треба також ураховувати транспортабельність вантажів, які перевозяться.

Транспортабельністю називається здатність вантажів зберігати в процесі перевезення свій первісний стан. Так, бетонні суміші та розчини під час транспортування здатні до розшарування, втрати пластичності, а в зимових умовах — до заморожування. Тому при зовнішніх перевезеннях бетонних сумішей та розчинів потрібно застосовувати такий технологічний транспорт, як бетоновози, автобетонозмішувачі, розчиновози. 1

У межах населеного пункту при спорудженні будівель у зоні існуючої забудови або в місцях масового будівництва найбільш доцільним може бути автомобільний транспорт. Це пояснюється тим, що такі умови, як порівняно невеликі відстані перевезень, незначні партії вантажів, необ­хідність доставляння вантажів у зону використання та переробки їх, обмежені розміри будівельних майданчиків, якнайкраще підходять до використання маневрового автомобільного транспорту.

За конструктивними ознаками автомобілі поділяються на дві групи: загального призначення (бортові автомобілі, самоскиди, тягачі) та спеціального — панелевози, колоновози, фермовози, цементовози, автобетонозмішувачі тощо (рис. ІІІ.2).

У будівництві широко застосовується система централізованих перевезень, тобто така організація роботи автотранспорту, при якій він зосереджений у великих спеціалізованих автотранспортних підприємствах і перевезення вантажів здійснюється за замовленням будівельних організацій із забезпеченням експедиційних робіт автотранспортними підприємствами. Перевагою такої системи є більш раціональне використання транспортних засобів через скорочення холостих пробігів та зменшення простроїв під час вантажно-розвантажувальних робіт. Робота транспорту має бути організована так, щоб кожна транспортна одиниця була спро­можна перевезти найбільшу кількість вантажів за найкоротший час, дотримуючись при цьому технічних, технологічних та економічних умов.

У будівельному виробництві користуються двома основними схемами автотранспортних перевезень: маятниковою та човниковою.

За маятниковою схемою причепи не відокремлюються від тягача. Ця схема доцільна у разі розвантаження матеріалів на приоб'єктні склади та спорудження будівель з однакових конструктивних елементів.

За човниковою схемою один тягач використовують для обслуго­вування кількох причепів. Ця схема ефективна під час виконання монтажних робіт із транспортних засобів, тобто збірні конструкції не розвантажують на приоб'єктному складі, а зразу з транспортних засобів подають на робочі місця, де їх встановлюють у проектне положення. У процесі проектування потокових методів роботи автотранспорту слід дотримуватися таких умов: своєчасне завантаження транспорту на підприємстві-постачальнику; вчасне доставляння вантажів на будівель­ний майданчик; швидке розвантаження транспорту.

Роботу транспорту в різних транспортно-технологічних ситуаціях описано графіками, наведеними на рис. III.3.

Рис. III.2. Транспортні засоби:

а - бортові автомобілі; б - самоскиди; в - тягачі; г - панелевоз; д - для транспортування сантехблоків; е - фермовоз; є - для транспортування плит перекриття; ж - автобетонозмішувач; з - це­ментовоз

 

Цикл роботи транспортної одиниці гц, хв, за маятниковою схемою

За човниковою схемою: а) для причепа

б) для тягача

 

Рис. III.3. Графік роботи транспорту:

а — за маятниковою схемою; б - за човниковою схемою; 1 — графік роботи тягача; 2-4 — графік роботи причепів

де tз — час завантаження машин; tв — час на перевезення вантажу tр — час на розвантаження машин; tи — час на повернення машини пі завантаження; tм — час на маневри машини; tпр — час на причеплення причепа до тягача; tвч — час на відчеплення причепа від тягача.

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 4397 | Додав: Gryzley | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 QSDRRTyLa  
0
Your nurse will continue to monitor your heart, breathing, and blood pressure <a href=http://vpriligys.buzz>priligy generic</a> Jessica Scotchie is one of the kindest doctors we have ever seen so far

Ім`я *:
Email *:
Код *: