Понеділок, 25.11.2024, 10:35
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Реклама
Категорії розділу
Архітектура ПК [1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
СПЗ [12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
Комп'ютерна графіка [25]
КСМ [28]
Комп'ютерні системи та мережі
ІСІТО [1]
Інформаційні системи і технології обліку
Бухгалтерський облік [0]
АМтП [10]
Алгоритмічні мови та програмування
Копирайт рерайт [1]
СУБД [18]
Системи управління базами даних
ОКТ практикум [2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
Інформатика (практ) [1]
інформатика практикум, практичні заняття
ТіОБВ [61]
Технологія і організація будівельного виробництва
ОСАПр [6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
ТіОБВ (заочники) [1]
Пошук
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Головна » 2015 » Жовтень » 5 » КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ
21:39
КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ

ІІІ.2. КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ

У процесі доставки дрібноштучних вантажів, при вантажно-розванта­жувальних та складських роботах з ними для запобігання втрат цінних будівельних матеріалів і виробів та підвищення продуктивності праці на цих процесах упроваджують пакетні і контейнерні перевезення. При цьому вантажні одиниці укрупнюються в транспортні пакети або кон­тейнери, завдяки чому всі процеси транспортування, вантажно-розван­тажувальні та складські роботи можна механізувати.

Контейнер — це інвентарний багатооборотний пристрій або об'ємна місткість, яка дає змогу транспортувати багажі без допоміжної тари та забезпечує механізовану вантажну переробку (рис. III. 1, а-д). За конст­руктивними особливостями контейнери можуть бути розбірними і не-розбірними, складними, відкритого або закритого типу, за способом роз­вантаження — саморозвантажувальні або з розвантаженням вручну, за призначенням — універсальні і спеціалізовані. Доцільність використан­ня кожного типу контейнера визначається видом вантажів та особливістю транспортних засобів.

Нарівні з контейнерами у будівництві широко застосовують пакетні перевезення вантажів, в основному під час транспортування масових будівельних дрібноштучних вантажів, наприклад будівельної цегли, азбес­тоцементних виробів, частка яких у загальному обсязі перевезень є знач­ною.

Пакетування — це об'єднання дрібноштучних матеріалів в укруп­нені об'єми спеціальними технічними засобами (засоби пакетування — спеціальні піддони, стрічки), що дає змогу навантажувати і розвантажу­вати пакети механізованими засобами (рис. III. 1, е~з). Транспортні пакети однорідних вантажів доставляють, як правило, від підприємств-виробників до будівельного майданчика без додаткового переформу­вання на постачальницьких базах. Формування транспортних пакетів здійснюється на підприємствах, що виробляють будівельні матеріали і вироби, як правило, відповідно до вимог будівельних організацій.

Засоби пакетування розрізняють за: призначенням — універсальні 1 спеціалізовані; видом — піддони, пакетувальні стропи, касети і плівки, Сітки, обв'язки; конструкцією — жорсткі, напівжорсткі та гнучкі; мі­рою використання — багатооборотні та разового використання.

Контейнеризацію і пакетування матеріалів широко застосовують при технологічно-комплектному постачанні будівельних матеріалів на об'єкти, що вносить певні якісні зміни в технологію спорудження їх, підпорядковуючи систему постачання суворому технологічному ритму пото­кового будівництва.

Створені свого часу відділи та управління промислово-технологічної І комплектації (ВПТК та УПТК) дали можливість здійснити центра­лізацію матеріально-технічного забезпечення всіма матеріальними ресурсами на основі заявок керівників будівництва (виконробів і начальників дільниць).

 

Рис. ІІІ.1. Контейнери та засоби пакетування:

а — універсальний контейнер; б — контейнер для скла; в — те саме, для покрівель­них матеріалів; г — те саме, для рулонних покрівельних матеріалів; д — те саме, для азбестоцементних труб; е — пакет чавунних труб; є — пакет силікатної цегли; ж -піддон для цегли; з — засіб для пакетування чавунних радіаторів опалення

Крім того, це привело до підвищення ступеня будівельної готовності матеріальних ресурсів, які надходять на об'єкт через здійснення всіх технічно та економічно обґрунтованих підготовчих операцій централізо­вано на підприємствах, в спеціалізованих цехах, на базах ВПТК або УПТК.

Наприклад, при замовленні скла виконроб додає до заявки карти розкрою, за якими централізовані майстерні нарізають скло потрібного розміру і вже готовим доставляють на об'єкт. За рахунок цього ско­рочується кількість операцій по склінню, стає можливою економія скла, скорочується термін виконання робіт, кількість виконавців, підвищу­ється якість і, врешті, зменшуються фінансові витрати.

 

Категорія: ТіОБВ | Переглядів: 2260 | Додав: Gryzley | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: