Архітектура ПК
[1]
Архітектура та експлуатація персонального комп'ютера
|
СПЗ
[12]
Системне програмне забезпечення та операційні системи
|
Комп'ютерна графіка [25] |
КСМ
[28]
Комп'ютерні системи та мережі
|
ІСІТО
[1]
Інформаційні системи і технології обліку
|
Бухгалтерський облік [0] |
АМтП
[10]
Алгоритмічні мови та програмування
|
Копирайт рерайт [1] |
СУБД
[18]
Системи управління базами даних
|
ОКТ практикум
[2]
Основи комп'ютерних технологій практикум
|
Інформатика (практ)
[1]
інформатика практикум, практичні заняття
|
ТіОБВ
[61]
Технологія і організація будівельного виробництва
|
ОСАПр
[6]
Основи систем автоматизованого проектування, AutoCAD, ArchiCAD
|
ТіОБВ (заочники) [1] |
21:39 КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ |
ІІІ.2. КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ ТА ПАКЕТУВАННЯ ВАНТАЖІВ У процесі доставки дрібноштучних вантажів, при вантажно-розвантажувальних та складських роботах з ними для запобігання втрат цінних будівельних матеріалів і виробів та підвищення продуктивності праці на цих процесах упроваджують пакетні і контейнерні перевезення. При цьому вантажні одиниці укрупнюються в транспортні пакети або контейнери, завдяки чому всі процеси транспортування, вантажно-розвантажувальні та складські роботи можна механізувати. Контейнер — це інвентарний багатооборотний пристрій або об'ємна місткість, яка дає змогу транспортувати багажі без допоміжної тари та забезпечує механізовану вантажну переробку (рис. III. 1, а-д). За конструктивними особливостями контейнери можуть бути розбірними і не-розбірними, складними, відкритого або закритого типу, за способом розвантаження — саморозвантажувальні або з розвантаженням вручну, за призначенням — універсальні і спеціалізовані. Доцільність використання кожного типу контейнера визначається видом вантажів та особливістю транспортних засобів. Нарівні з контейнерами у будівництві широко застосовують пакетні перевезення вантажів, в основному під час транспортування масових будівельних дрібноштучних вантажів, наприклад будівельної цегли, азбестоцементних виробів, частка яких у загальному обсязі перевезень є значною. Пакетування — це об'єднання дрібноштучних матеріалів в укрупнені об'єми спеціальними технічними засобами (засоби пакетування — спеціальні піддони, стрічки), що дає змогу навантажувати і розвантажувати пакети механізованими засобами (рис. III. 1, е~з). Транспортні пакети однорідних вантажів доставляють, як правило, від підприємств-виробників до будівельного майданчика без додаткового переформування на постачальницьких базах. Формування транспортних пакетів здійснюється на підприємствах, що виробляють будівельні матеріали і вироби, як правило, відповідно до вимог будівельних організацій. Засоби пакетування розрізняють за: призначенням — універсальні 1 спеціалізовані; видом — піддони, пакетувальні стропи, касети і плівки, Сітки, обв'язки; конструкцією — жорсткі, напівжорсткі та гнучкі; мірою використання — багатооборотні та разового використання.
Контейнеризацію і пакетування матеріалів широко застосовують при технологічно-комплектному постачанні будівельних матеріалів на об'єкти, що вносить певні якісні зміни в технологію спорудження їх, підпорядковуючи систему постачання суворому технологічному ритму потокового будівництва. Створені свого часу відділи та управління промислово-технологічної І комплектації (ВПТК та УПТК) дали можливість здійснити централізацію матеріально-технічного забезпечення всіма матеріальними ресурсами на основі заявок керівників будівництва (виконробів і начальників дільниць).
Рис. ІІІ.1. Контейнери та засоби пакетування: а — універсальний контейнер; б — контейнер для скла; в — те саме, для покрівельних матеріалів; г — те саме, для рулонних покрівельних матеріалів; д — те саме, для азбестоцементних труб; е — пакет чавунних труб; є — пакет силікатної цегли; ж -піддон для цегли; з — засіб для пакетування чавунних радіаторів опалення Крім того, це привело до підвищення ступеня будівельної готовності матеріальних ресурсів, які надходять на об'єкт через здійснення всіх технічно та економічно обґрунтованих підготовчих операцій централізовано на підприємствах, в спеціалізованих цехах, на базах ВПТК або УПТК. Наприклад, при замовленні скла виконроб додає до заявки карти розкрою, за якими централізовані майстерні нарізають скло потрібного розміру і вже готовим доставляють на об'єкт. За рахунок цього скорочується кількість операцій по склінню, стає можливою економія скла, скорочується термін виконання робіт, кількість виконавців, підвищується якість і, врешті, зменшуються фінансові витрати.
|
|
Всього коментарів: 0 | |